האמא קראה לעזרה: פעוטה בת כשנתיים ננעלה לעינה אמה ברח' יהודה הנשיא בפתח תקווה
כונן ארגון ידידים שמע את הקריאות לעזרה וחילץ את הפעוטה כשהיא בריאה ושלמה.
פורסם בתאריך:
היום (ראשון) בשעה 18:04 ארגון "ידידים" קיבל דיווח אודות תינוקת כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ ברחוב יהודה הנשיא שבשכונת הדר גנים בפתח תקווה.
יוסי בן כליפא, כונן סניף פתח תקווה, שנכח באותה העת בסמוך לרכב, שמע את קריאת האם לעזרה ונחלץ מיד לעזרתה. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו פתח את דלת הרכב וחילץ את התינוקת בשלום.
יוסי מספר: ”בדרך כלל אנחנו בידידים מקבלים את הקריאות לחילוץ באמצעות המוקד הטלפוני, הפעם קיבלתי את הקריאה באופן בלתי אמצעי; כאשר שהיתי בשכונת הדר־גנים, שמעתי אישה שעומדת בסמוך לרכב סגור וקוראת לעזרה. מיד הבנתי שכנראה מדובר בילד שננעל ברכב. הוצאתי את ערכת הפתיחה שלי והתחלתי בפעולת החילוץ. תוך שניות פתחתי את דלת הרכב וחילצתי את התינוקת מהרכב כשהיא בריאה ושלמה”.
ב'ידידים' שבים ומבקשים מההורים שלא להשאיר ילד ברכב סגור אף לא לרגע קצר מחשש לנעילה!


תגובות