האקרים איראניים השתלטו על האתר של המינהלת להתחדשות עירונית בפתח תקוה
הודעה המבטיחה את הרס מדינת ישראל הושתלה בדף השער. וירוס מסוג חדש במלחמת העולמות.
פורסם בתאריך:
האקרים המזוהים עם ארגונים שונים באיראן פתחו היום במתקפת סייבר על כלל אתרי אינטרנט ישראלים ובתוכם גם אתרים ממשלתיים ורשויות מקומיות.
בתוך כך יצוין כי נכון לעכשיו כלל האתרים העירוניים פועלים כסידרם ולא נפגעו כתוצאה מהמתקפה. זאת למעט, האתר של המינהלת להתחדשות עירונית "כרמים", אשר הושבת בשעות האחרונות בעקבות המתקפה.
בשונה משאר האתרים העירוניים, אתר מנהלת כרמים נבנה על תשתית פרטית בשיתוף משרד הבינוי והשיכון. גורמי המחשוב ברשות יחד עם הספק המפעיל פועלים להחזיר את האתר לפעילות בהקדם ובכלל זה כדי להדוף את ניסיונות התקיפה על כלל האתרים.


תגובות