אם בית בבית ספר גן ונוף בפתח תקווה חלתה בקורונה
40 אנשי צוות ותלמידים בבית הספר יכנסו לבידוד עד סוף השבוע.
פורסם בתאריך:
אם בית בבית ספר גן ונוף בעיר, חלתה בקורונה.
כתוצאה מכך, כ-40 אנשי צוות ותלמידים בבית הספר נאלצו להיכנס לבידוד.
כאשר אם הבית חשה ברע, היא החליטה להישאר בבית.
מאז עברו עשרה ימים ולכן הבידוד של כ-10 אנשי צוות וכ-30 תלמידים יהיה עד סוף השבוע.
תלמידי הפנימייה המתגוררים מחוץ לעיר יכנסו לבידוד בבתיהם.


תגובות