ל"ג בעומר בפתח תקווה עבר בשמחה וללא מדורות
במקום מדורות - שבע משאיות מוסיקה ומופעי רחוב של להוטטנים שהנעימו את זמנם של התושבים שצפו מהמרפסת.
פורסם בתאריך:
ביום שני בשעות אחר הצהריים צויין ל"ג בעומר בעיר ללא מדורות ובאופן שתואם את מגבלות התקופה.
ברחבי העיר עברו שבע משאיות מוסיקה שעל כל אחת מהן להטוטן/ית שקיים מופע רחוב והנעים את זמנם של התושבים אשר הצטרפו לחגיגה מהמרפסת.
תושבי פתח תקוה יצאו למרפסות ונהנו מהמוסיקה ומההפוגה של המופע הקצר.
ראש העיר רמי גרינברג "השנה לאור נגיף הקורונה לא ניתן היה להדליק מדורות ואסור היה להתקהל, לכן מצאנו לנכון לשמח את התושבים באמצעות משאיות המוסיקה ומופעי הרחוב ולהגיע לכל שכונות העיר על מנת לאפשר לתושבים הפוגה קצרה ואירוע מהנה".


תגובות