2 גברים שמו קץ לחייהם ב-2 מוקדים שונים בפתח תקווה
פורסם בתאריך:
שני מקרים טרגים אירעו היום (שלישי) בעיר.
ברחוב בגין שבשכונת הדר גנים, צעיר בן 20 קפץ אל מותו מהקומה ה-9 בבניין.
ברחוב מקס ברוד במרכז העיר, סמוך לשוק נמצא עובד זר בן 35 אשר שם קץ לחייו בתלייה בשבוע שעבר ונמצא מספר ימים לאחר מכן.
הישמרו לנפשותיכם


תגובות