הצהרונים בבתי הספר בפתח תקווה חוזרים ביום ראשון הקרוב
מסגרות הצהרון לכיתות א'-ב' יחלו לפעול כבר ביום ראשון הקרוב עד השעה 16:00. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך:
בהמשך לישיבת ההערכות שהתקיימה אמש (שני) בהשתתפות גורמי הרשות הרלוונטיים במינהל החינוך, מפעילי הצהרונים ונציגות ועד ההורים, נקבע כי מסגרות הצהרון לכיתות א'-ב' יחלו לפעול כבר ביום ראשון הקרוב עד השעה 16:00.
בהתאם למתווה של משרד החינוך, מפעילי הצהרונים יבצעו רישום מחדש להורים המעוניינים בצהרון ופתיחת המסגרות תתאפשר אם ירשמו שבעה תלמידים ומעלה, בהתאם לקפסולות המתקיימות בשעות הלימודים - בבוקר.
מכוון שמשרד החינוך מתקצב בהתאם פר ילד, לא יהיה ניתן לבטל את הרישום לאחר שההורים מסרו למפעילי הצהרון כי הם מעוניינים במסגרת. יש לציין כי ביטול זה עשוי להוביל לסגירת הצהרון.
בשונה ממסגרות הצהרונים בבתי הספר, משרד החינוך טרם פירסם את הקול קורא שיאפשר לתקצב רשויות איתנות שלא היו בתכנית ניצנים לפני המשבר. עם פרסום הקול קורא הרלוונטי בימים הקרובים, עיריית פתח תקוה תחל להפעיל בנוסף גם את הצהרונים בגנים. עדכון על כך ייצא בהמשך.
באשר להחזר הכספי עבור מחצית חודש מרץ - בגנים ההחזר יומר ב- 9 ימי צהרון בקיץ (יולי), בבתי הספר יבוצע קיזוז בחודש יוני לתלמידים המעוניינים בשירותי הצהרון ואלו שאינם מעוניינים יקבלו את כספם ממפעילי הצהרונים בקרוב.
ראש העיר רמי גרינברג "אנחנו נמצאים בתקופה מורכבת שבה המשק חוזר בהדרגה לשגרה ובמקביל יש צורך להתאים את כל מערך המסגרות בעיר על פי ההנחיות של משרד הבריאות.
היום ניתן לבשר כי נמצא המתווה שיאפשר להפעיל את הצהרונים בבתי הספר כבר ביום ראשון הקרוב"
ראש מינהל החינוך רון כץ: "מדובר בתקופה מאתגרת עבור עובדי הרשות ובפרט עבור עובדי מינהל החינוך אשר עושים את המיטב בתוך הסיטואציה שנוצרה. חייבים להבדיל - אופן סגירת המסגרות לא דומה לפתיחתן. אנחנו נמצאים היום במציאות אחרת, שטרם הכרנו, שבה אנחנו מחזירים את המסגרות לשגרה תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות. אני מברך על המתווה שנמצא היום עם מפעילי הצהרונים בבתי הספר ובטוח שבימים הקרובים נהייה גם אנשי בשורה לגבי הפעלת מסגרות הצהרונים בגנים."


תגובות