חולת קורונה בת 71 נפטרה בבית חולים השרון בפתח תקווה
החולה סבלה ממחלה סופנית וברגעיה האחרונים הייתה לבד, ללא משפחתה שביקרה אותה במהלך השבוע.
פורסם בתאריך:
בבית חולים השרון נפטרה אתמול בלילה (בין רביעי לחמישי) מטופלת בת 71 ממחלת הקורונה.
המטופלת שאינה תושבת העיר, סבלה ממחלה סופנית, כך לפי הודעת בית החולים. עוד נמסר כי בבית החולים משתתפים בצער המשפחה.
ברגעיה האחרונה המנוחה הייתה לבד, במהלך השבוע משפחתה הייתה עימה.
עד כה נפטרו בבית החולים השרון שישה בני אדם ממחלת הקורונה וכיום מאושפזים בבית החולים 18 חולים שמתוכם:
10 במצב קל, 4 במצב בינוני ו-4 במצב קשה ומונשמים.


תגובות