ביום העצמאות: מטס חיל האויר צפוי לעבור מעל בתי החולים השרון ושניידר בפתח תקווה
מטס מצומצם הכולל 4 מטוסי "עפרוני", יחלפו בטיסה מעל בתי החולים ברחבי הארץ ובהם בתי החולים השרון ושניידר. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך:
ביום העצמאות בבוקר מטס של חיל האויר צפוי לעבור מעל בתי החולים השרון ושניידר.
במסגרת אירועי יום העצמאות השנה יתקיים מעבר כלי-טיס של הצוות האווירובטי של חיל-האוויר מעל בתי החולים ברחבי הארץ ובהם בית חולים השרון ושניידר.
ארבעה מטוסי "עפרוני", יחלפו בטיסה מעל בתי החולים ברחבי הארץ ויצדיעו לעשיית הצוותים הרפואיים ומערכת הבריאות כולה, העוסקים בימים אלה במלחמה בנגיף הקורונה.
המטס המסורתי של חיל-האוויר ברחבי הארץ לא יתקיים השנה על מנת למנוע התקהלויות. יש לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולהימנע מהתקהלויות. במהלך יום העצמאות יועבר מעבר כלי-הטיס בשידור חי באמצעי התקשורת. מעבר זה תוכנן מראש כחלק מתוכנית האימונים של הצוות האווירובטי לשנת 2020.
במכתב ששלח קצין מטה מחיל האוויר לראש העיר נכתב: "במסגרת אירועי יום העצמאות הוחלט לקיים מטס מצומצם של הצוות האווירובטי של חיל האוויר אשר יעבור מעל בתי החולים ברחבי הארץ ויצדיע לכלל הצוותים הרפואיים אשר לוקחים חלק בימים אלה במלחמה בנגיף הקורונה.
מטס חיל האויר צפוי לעבור מעל בתי החולים השרון ושניידר בעיר פתח תקווה בשעה 10:10 ביום העצמאות.


תגובות