דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

ביום שני הקרוב יופעל מתחם דרייב אין לביצוע בדיקות לגילוי נגיף הקורונה באצטדיון המושבה בפתח תקווה

פורסם בתאריך:


ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג סיכם אתמול (שישי) עם מד״א כי ביום שני הקרוב יופעל מתחם דרייב אין לביצוע בדיקות לגילוי נגיף הקורונה, ובהמשך לפי הצורך יוחלט המשך פתיחת המתחם. הנבדקים יוזמנו למקום בהתאם לתסמינים שהופיעו או מי שנחשפו לחולי קורונה. 


המתחם מתוכנן להיות באזור אצטדיון המושבה.

יום ראשון בבוקר יקיים ראש העיר סיור במקום עם הגורמים הרלוונטים ומיד לאחריו ימסרו פרטים מדוייקים לציבור מי זכאי להיבדק ובאילו שעות יוזמן. 
ראש העיר רמי גרינברג ״אנו ממשיכים לעשות כל שנדרש כדי להבטיח את בריאותם של תושבי העיר וכחלק מהפעולות אנו חותרים להנגיש את השירותים הבריאותיים בצורה המיטבית לתושבי העיר
אני מודה למד״א על ההירתמות, ולכל צוותי הבריאות והחירום אשר עושים לילות כימים כדי שכולנו נעבור את התקופה הזאת בריאים ומחוזקים״.

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: