הליך מהיר לקדם את כל האישורים הנדרשים להכשרת קומת המרתף בבי"ח בילינסון לטובת 200 מיטות
השלמת הפרוייקט צפוי להיות בסוף חודש מאי ולא בסוף שנת 2020 כפי שתוכנן בהתחלה.
פורסם בתאריך:
ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג שוחח אתמול (שישי) עם ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין (בי"ח השרון ובילינסון) והודיע לו כי העירייה תקדם בהליך מהיר את כל האישורים הנדרשים להכשרת קומת המרתף בבי"ח בילינסון לטובת 200 מיטות נוספות.
מדובר במיטות שיוצבו בקומת המרתף עם מכונות הנשמה, לקליטת חולי קורונה. בשל כך, על פי הערכות החדשות - השלמת הפרוייקט צפוי להיות בסוף חודש מאי ולא בסוף שנת 2020 כפי שתוכנן בהתחלה.
פרויקט זה הינו במימון משרדי הבריאות והביטחון ובהובלת חברת אלקטרה.
ראש העיר רמי גרינברג "אין ספק כי מדובר בצורך השעה וכפי שהבטחתי לד"ר וירטהיים, עיריית פתח תקוה תפעל להסיר את כל המחסומים הבירוקראטים - הן במסגרת עבודת הרשות והן מעבר לכך - כדי להביא אל השלמת הפרוייקט עד סוף חודש מאי. ."


תגובות