דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

גבר בן 76 שחלה בקורונה נפטר בבית חולים השרון בפתח תקווה

החולה תושב בני ברק, סבל ממחלות רקע והונשם. מדובר בנפטר החמישי בבית חולים השרון.

פורסם בתאריך:


היום (חמישי) נפטר גבר בן 76 שחלה בקורונה והיה מאושפז בבית חולים השרון בעיר.

החולה תושב בני ברק, התאשפז בבית החולים לפני מספר שבועות כשהוא סובל ממחלות רקע והונשם.
היום כאמור נקבע מותו בבית חולים. בכך עלה מספר הנפטרים מקורונה בבית חולים השרון לחמישה: אישה בת 76, גבר בן 91, גבר בן 80, דורון שוהם תושב שכונת אם המושבות והחולה שנפטר היום.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: