דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

הצלחות בבית חולים השרון לצד המשך המאבק במחלת הקורונה:

בשורות טובות מבית חולים השרון, במהלך 48 השעות האחרונות חל שיפור במצבם של המטופלים בבית חולים השרון בפתח תקווה

פורסם בתאריך:


במהלך 48 השעות האחרונות חל שיפור משמעותי במצבם של המטופלים במחלקת טיפול נמרץ בניהולו של ד"ר שאול לב בבית חולים השרון  .

מטופל בן ה - 48  שהורד *ממכונת האקמו*, נותק גם מהמנשם לפני 24 שעות , הוא נושם בכוחות עצמו ומצבו יציב. 

4 מטופלים ניגמלו ממכונת הנשמה שוחררו. 

ד"ר שאול לב: "אנחנו רואים שיפור ניכר במצב החולים במחלקה מתוקף למידה מהירה של התנהגות המחלה והיערכות מחודשת על בסיס יום יומי. שמחים לראות שלמרות המורכבות  של המחלה, שימוש בפרוטוקולים רפואיים לצד מיומנויות בטיפול נמרץ,  מניב תוצאות.  הצוותים הרפואיים ומיטב המוחות נרתמו  בכל הכוח למאבק על חיי החולים ואני מקווה שמגמת השיפור תימשך תוך שמירה על אופטימיות זהירה."

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: