בתקופת הקורונה, ילדים מבלים על גגות בתי הספר (וידיאו)
נערים החליטו כי אין מספיק צרות וטפסו על מבנים גבוהים בבית ספר עמיטל בפתח תקווה. צפו בסרטונים!
פורסם בתאריך:
בימים שבהם אין לימודים כתוצאה ממשבר הקורונה, מסתבר שיש מחיר לשעמום של הילדים.
תושב שכונת הדר גנים תיעד היום (שני) מקרה מדאיג שבו נערים מהשכונה טיפסו על גגות של שני מבנים בבית ספר הנישאים לגובה רב.
הילדים בגילאי 13-14 ואינם לומדים בבית ספר עמיטל.
הפיקוח העירוני הגיע במהרה למקום.


תגובות