החניון התת קרקעי של ביה"ח בילינסון יהפוך למתחם הנשמה לחולי קורונה קשים
תהליך הבינוי יחל היום בסיוע של משרד הביטחון.
פורסם בתאריך:
משרד הבריאות ביקש מקופת חולים "כללית" להקים בבית חולים בילינסון, מתחם ענק שיכיל 200 מיטות לחולים קשים ולחולים אשר זקוקים להנשמה.
המתחם יוקם בחניון התת קרקעי של בית החולים.
תהליך הבינוי יחל היום (ראשון) בסיוע של משרד הבטחון.
הפרויקט צפוי להסתיים בעוד מספר שבועות.
מתחם זה הוא אחד מארבעה מתחמים ברחבי הארץ, המתחמים הנוספים ממוקמים בבתי החולים: שיב"א, רמב"ם ואיכילוב.
בישראל נכון להיום (ראשון) ישנם 10,878 חולים בנגיף הקורונה ו-123 חולים מונשמים.
על מנת להימנע ממצב שבו אין כמות מספקת של מכונות הנשמים מקימים מתחמי הנשמה בבתי החולים והמתחם בבילינסון הוא אחד מהם ובקרוב יעברו לייצור עצמי.


תגובות