לוחמי כיבוי אש מוקירים את פועלם של הצוותים הרפואיים בפתח תקווה (וידיאו)
הלוחמים יצאו בשיירה של כבאיות, נשאו מילים חמות ומחאו כפיים לצוותים הרפואיים בבתי החולים בעיר כדי להוקיר ולעודד אותם בפועלם בחזית הקורונה. צפו בסרטונים!
פורסם בתאריך:
לוחמי האש מתחנת פתח תקווה עצרו את עבודתם ויצאו בשיירה של כבאיות כדי לכבד ולהוקיר את פועלם של צוותי הרפואה בבית חולים השרון ובלינסון*,אשר עוסקים מזה ימים רבים ברפואתם של חולי הקורונה ואף מסכנים את חייהם.
לוחמי האש נשאו מילים חמות ומעודדות לצוותי הרפואה ומחאו להם כפיים.
לוחמי האש של תחנת פתח תקווה מחבקים ומצדיעים במיוחד בימים אלו את כלל עובדי בתי החולים בעיר.


תגובות