נחנכה כיכר "צוותי הרפואה" בפתח תקוה
טקס חנוכת כיכר "צוותי הרפואה" בהוקרה ובהערכה לכל צוותי הרפואה בעיר, בארץ ובעולם הנאבקים בימים אלה בנגיף הקורונה.
פורסם בתאריך:
טקס חנוכת כיכר "צוותי הרפואה" בהוקרה ובהערכה לכל צוותי הרפואה בעיר, בארץ ובעולם הנאבקים בימים אלה בנגיף הקורונה 19 COVID ופועלים לילות כימים למען הקשישים וציבור החולים.
הכיכר נמצאת בצומת הרחובות אנסקי – אמסטרדם בפ"ת, בסמוך למרכזי הרפואה המרכזיים בעיר.
לצידו של ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, נכחו בטקס המצומצם מנהלי בתי החולים בעיר, ביניהם, ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון), ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת קמפוס בילינסון, ד"ר איתן חבר, מנהל בית החולים השרון, ד"ר יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר לרפואת ילדים, פרופ' גיל זלצמן, מנהל המרכז לבריאות הנפש גהה, ד"ר מירה מרם אדרי, מנהלת המרכז הרפואי גריאטרי בית רבקה מקבוצת כללית, תת מגן חיים דורי, מנהל מרחב ירקון במד"א ומגן משנה אביחי חדד, סגן מנהל מרחב ירקון במד"א.
ד"ר איתן וירטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון): "לכיכר משמעות מיוחדת - בימי שגרה זו עיר של בתי חולים עוצמתית וחזקה בתחום הבריאות ובימים קשים אלו, בעיר הזו נמצא בית חולים השרון שנמנה בראש בתי החולים המובילים את חזית המאבק בנגיף."
בסיום הטקס חילק ראש העיר מגן הוקרה לכל מנהלי בתי החולים בעיר.


תגובות