ציירו גרפיטי על המבנה, השחיתו את המקום ונתפסו לאחר מכן
פורסם בתאריך:
יד קשה כנגד משחיתי רכוש ציבורי ומפירי החוק על מנת למצות איתם את הדין.
כידוע, בעיר נפרשו עשרות מצלמות המספקות תמונת אמת מן השטח ומצלמות את המרחבים הציבוריים והנעשה בהם. בנוסף, ברחבי העיר מסיירים צוותים של השיטור העירוני, סיירי הביטחון והקב"טים אשר מגיעים במהירות לכל מקום עפ"י קריאה של המוקד או של המשל"ט בו יושבים מוקדנים הצופים על המתרחש בעיר.
במקום המדובר בכפר גנים ג' בסמוך לגינת הכלבים (בתמונות) ציירו בני נוער גרפיטי על המבנה, השחיתו את המקום ונתפסו לאחר מכן.
ראש העיר רמי גרינברג "ישנם בני נוער ומבוגרים המרשים לעצמם לעצמם להשחית רכוש ציבורי, אם באמצעות גרימת נזק לספסלים, גינות ושירותים ציבוריים ואם באמצעות ציורי גרפיטי על מבנים. צוותים שלנו מסיירים בשטח וגם פרישת המצלמות מקלה כדי לתפוס את העבריינים ולמצות איתם את הדין".
לפני הגרפיטי
אחרי הגרפיטי


תגובות