אישה שחלתה בקורונה נפטרה בבית חולים השרון בפתח תקווה
הלילה נפטורה בת 76 שסבלה ממחלות רקע קשות בבית חולים השרון שהפך אתמול לבית חולים ייעודי לחולי קורונה, בכך עלה מספר הנפטרים מנגיף הקורונה לעשרה.
פורסם בתאריך:
הלילה (בין חמישי לשישי) בבית חולים השרון שהפך לבית חולים שמטפל בחולי קורונה בלבד, נפטרה אישה בת 76 שסבלה ממחלות רקע קשות, בכך מספר הנפטרים מנגיף הקורונה עלה לעשרה.
מבית חולים השרון נמסר: " בבית חולים השרון נפטרה הלילה אישה בת 76 שסבלה ממחלות רקע קשות. אנו משתתפים בצער המשפחה."
נכון להיום (שישי) מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 3,035 אנשים שמתוכם:
2,838 במצב קל, 60 במצב בינוני , 49 קשה ו-79 החלימו ושוחררו.


תגובות