דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

אחות חדר ניתוח בבילינסון נדבקה בקורונה, 21 אנשי צוות נכנסו לבידוד

פורסם בתאריך:


המרכז הרפואי רבין הודיע היום (חמישי) כי אחות בחדר ניתוח בבית החולים בילינסון  נדבקה בנגיף קורונה מאדם ששהה מחוץ לכתלי בית החולים. 21 אנשי צוות נשלחו לבידוד.

מבית חולים בילינסון נמסר: "אחות חדר ניתוח בבילינסון ששהתה בביתה עקב מחלה, נבדקה כשחזרה לעבודה בבית חולים.

נמצא  שנדבקה בקורונה ממקור חיצוני לבית חולים.

מאחר שהייתה בביתה ברוב הימים, מעגל החשיפה נמוך ו- 21 אנשי צוות ממערך חדרי הניתוח נשלח לבידוד עד יום שלישי.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: