דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

אלי ביר, נשיא ומייסד איחוד הצלה נדבק בנגיף הקורונה

ביר: "ש לנו באיחוד הצלה משפחה ענקית ואני יודע כמה זקוקים לי בריא ושלם. ויש לי חברים מדהימים בישראל ובעולם שמתפללים ודואגים לי"

פורסם בתאריך:


כולנו מכירים את הפעילות המסורה של מתנדבי איחוד הצלה בעיר.

אלי ביר, נשיא ומייסד איחוד הצלה, חלה בדלקת ריאות בעקבות הידבקות בנגיף הקורונה בעת שהותו בארה"ב, הוא   מאושפז כשהוא סובל מדלקת ריאות וקוצר נשימה חריף בבית החולים האוניברסיטאי במיאמי פלורידה.

ביר נמצא בשבועות האחרונים במסע לגיוס משאבים לאיחוד הצלה בקהילות יהודיות בארה"ב. לפני שבוע, בעת ששהה בבית כנסת במיאמי בפורים, נחשף לאדם שבדיעבד התגלה כחולה בקורונה.

"שלושה ימים לאחר מכן התחלתי להרגיש שיש לי חום - מיד הלכתי לבידוד עצמי", כתב ביר בהודעה קצרה ששלח היום (רביעי) ל-6,000 אנשי הרפואה המתנדבים באיחוד הצלה. "באותו יום דווח לי שהאדם איתו נפגשתי אובחן כחולה במחלת הקורונה.

 שלשום בלילה התעוררתי  ב 2 בלילה עם קוצר נשימה חריף ולאחר התייעצות עם רופא בכיר הוא שלח אותי מייד לבית החולים של האוניברסיטה של מיאמי. לאחר בדיקות מקיפות וצילום חזה גילו שיש לי דלקת ריאות חריפה, עקב המצב עלה גם חשד לקורונה ובמיידית אשפזו אותי במחלקה לטיפול נמרץ".

ביר הוסיף: "אני מקבל טיפול מסור ביותר באחד מבתי החולים הטובים בארה"ב. כרגע אני עדיין עם חום שיורד עם תרופות ,עדיין עם קוצר נשימה אבל ב"ה המדדים טובים. אני חזק כי אני יודע שיש לי משפחה מדהימה שאוהבת אותי. יש לנו באיחוד הצלה משפחה ענקית ואני יודע כמה זקוקים לי בריא ושלם. ויש לי חברים מדהימים בישראל ובעולם שמתפללים ודואגים לי".

 ביר סיים בקריאה למתנדבי הארגון שממשיכים, על אף המצב, להגיש בכל יום עזרה ראשונה ל-1,800 פצועים וחולים ברחבי הארץ: "שמרו על עצמכם ושמרו על ההוראות המיוחדות שקיבלתם מהארגון לגבי ההתנהגות בימים טרופים אלו". מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, מסר כי "אנו עוקבים ומתעדכנים במצבו של נשיא הארגון ומתפללים שיבריא במהרה וישוב להוביל את הארגון החשוב שלנו".

 

המכתב ששלח ביר למתנדבי איחוד הצלה

 

מתנדבי איחוד הצלה וחברים יקרים

לפני כשבוע בעיצומו של מסע למען הארגון במיאמי פלורידה הגעתי לבית הכנסת לשמוע מגילת אסתר, לאחר התפילה אמרתי שלום לרב המקסים שאני מיודד איתו שנים רבות והמשכתי בדרכי.

שלושה ימים לאחר מכן התחלתי להרגיש שיש לי חום - מיד הלכתי לבידוד עצמי.

באותו יום דווח לי שהרב איתו נפגשתי אובחן כחולה במחלת הקורונה.

שלשום בלילה התעוררתי  ב 2 בלילה עם קוצר נשימה חריף ולאחר התייעצות עם רופא בכיר הוא שלח אותי מייד לבית החולים של האוניברסיטה של מיאמי.

לאחר בדיקות מקיפות וצילום חזה גילו שיש לי דלקת ריאות חריפה, עקב המצב עלה גם חשד לקורונה ובמיידית אישפזו אותי במחלקה לטיפול נמרץ.

אני מקבל טיפול מסור ביותר באחד מבתי החולים הטובים בארה"ב וממתין לתוצאות הרשמיות אבל לצערי אני מודע לזה שככל הנראה נדבקתי בקורונה.

כרגע אני עדיין עם חום שיורד עם תרופות ,עדיין עם קוצר נשימה אבל ב"ה המדדים טובים.

אני חזק כי אני יודע שיש לי משפחה מדהימה שאוהבת אותי.

יש לנו באיחוד הצלה משפחה ענקית ואני יודע כמה זקוקים לי בריא ושלם.

ויש לי חברים מדהימים בישראל ובעולם שמתפללים ודואגים לי.

לידיעת כל החברים אני מבקש סליחה אם לא אענה לטלפונים או הודעות אבל יותר מאוחר כשאבריא אקרא אותם.

אני קורא בקריאה אישית לכל 6000 המתנדבים היקרים שלנו בישראל, העובדים ובעלי התפקידים אנא, שמרו על עצמכם ושמרו על ההוראות המיוחדות שקיבלתם מהארגון לגבי ההתנהגות בימים טרופים אלו.

אוהב ומודה לכולכם על האהבה והתפילות.

 

אלי ביר (אליעזר יהודה בן חיה)

נשיא ומייסד איחוד הצלה

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: