דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

רבנים מפתח תקוה שלחו למתפללים הודעות בווטסאפ על חולה קורונה שביקר בבית הכנסת.

עובד בבית חולים איכילוב שאובחן כחולה קורונה ביקר במספר בתי כנסת בפתח תקווה. צילום להמחשה

פורסם בתאריך:


עובד בבית חולים איכילוב בתל אביב אשר אובחן כחולה קורונה ביקר במספר בתי כנסת בפתח תקווה בתפילת שבת.

לאור זאת, לשכת הבריאות בפתח תקווה הודיעו לרב יוני לביא כי כל  מי שהיה בבית הכנסת צעירי הדר גנים בשבת בתאריך 14.3 בין השעות 0830-1000 בבוקר.

כל מי שהיה בשעות האלו בבית הכנסת צריך להיכנס לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות.

בנוסף, הרב אייל ורד מוסר כי כל מי שהתפלל בליל שבת בגן הילדים הסמוך לכיכר (לא זה של השיעור נשים) מתבקש להיכנס לבידוד למשך 14 יום משבת. (עד ה28 למרץ). ולדווח באתר משרד הבריאות.

תושב העיר ששוחח עם החולה מסר: "לאחר שיחה שלי עם נשא הקורונה להלן כלל הפרטים הידועים:
 • הנשא התפלל בבית הכנסת "צעירי הדר גנים" בתפילת השבת האחרונה ונכח לאורך התפילה בחלק האחורי של הגוש האמצעי, הנשא אף עלה למשך מספר דקות לבמה במרכז בית הכנסת.
 • הנשא לא עזב את בית הכנסת בשעה שתוארה בהנחיית משרד הבריאות אלא רק בסיום התפילה (בשעה 10:30 לערך).

לכן, על פי הנחיות משרד הבריאות כפי שהועברו אלינו, כל מי שנכח בבית הכנסת בזמן תפילת שחרית למשך רבע שעה ויותר להיכנס לבידוד ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות."


באיחולי בריאות טובה לכולם,

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: