דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

חירום לאומי: שמרטפיות לילדי הצוותים הרפואיים

עיריית פתח תקוה פתחה שמרטפיות לטובת ילדי הצוותים הרפואיים בבתי החולים בעיר: בילינסון, שניידר, בית רבקה והשרון

פורסם בתאריך:



שלוש שמרטפיות יפתחו בשלושה בתי ספר ויפעלו החל מהיום (17/3) ובימים ראשון עד חמישי מהשעה 07:30 בבוקר ועד השעה 16:00. 

עיריית פתח תקוה תפתח שישים כיתות: 16 כיתות בבית ספר אורי אורבך, 13 כיתות בבית ספר קפלן ועוד 25 כיתות בחטיבת רשיש. בכל כיתה ישהו שמונה ילדים (בגילאי 10-3) ושני אנשי צוות. עיריית פתח תקוה הפועלת לטובת אנשי הרפואה בתקופה מאתגרת זו, העמידה לרשות צוות בתי החולים את הכיתות כולל שירותי מינהלה, ניקיון ואבטחה וכן סייעת בכל כיתה, כאשר בתי החולים באמצעות צוותי משאבי אנוש במחוז דן-פ"ת דואגים לציוד, משחקים וארוחות. 

ראש העיר רמי גרינברג ״נענינו בשמחה לבקשת הנהלת בתי החולים לסייע בשמרטפיות לילדי העובדים שהוריהם הינם אנשי רפואה העובדים במקצועיות ובמסירות רבה. השמרטפיות יקלו על עובדי צוותי הרפואה שלילדיהם אין בימים אלה מסגרות בבתי הספר והגנים.  בימים אלה כוחנו באחדותנו ונשמח לסייע ככל שניתן בהתאם להנחיות משרד הבריאות והממשלה״.

מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג "אני מודה לעיריית פתח תקוה בהובלת ראש העיר רמי גרינברג על שיתוף הפעולה הפורה, המאפשר לעובדים המסורים בבתי החולים ובמרפאות לעבוד בראש שקט. נוסיף ונשלב ידיים, ונפעל יחד לקידום הקהילה".

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: