דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

גננת בגן בפתח תקוה אובחנה כחולה בקורונה: כל הילדים בגן התבקשו להיכנס לבידוד

הגננת שהתה בסופרמרקט "אושר עד" בתאריך שבו שהה חולה הקורונה, עובד מד"א. צילום להמחשה.

פורסם בתאריך:


גננת בגן העירוני גן "בוקק" בשכונת אם המושבות החדשה אובחנה היום ( שני) כחולה בנגיף הקורונה, לאחר ששהתה בסופר "אושר עד" ב-1.3, בזמן שבו שהה בסופר חולה הקורונה העובד במד"א.

הגננת ובני משפחתה נכנסו לבידוד מיד כאשר היא לא סובלת מתסמינים. נלקחו ממנה דגימות והיום התקבלה התשובה כי היא חולה בקורונה.

מתאריך מ 5/3/20 נלקחו דגימות לצורך בדיקת קורונה.

כל הילדים בגן, הורים אנשי הצוות וכל מי שהיה איתה במגע התבקשו להיכנס לבידוד בביתם עד ל-19.3.

מדוברות העירייה נמסר: הבוקר (16.3) התקבל דיווח מגורמי משרד הבריאות בדבר גננת העובדת באחד מגני הילדים בעיר אשר נדבקה בנגיף הקורונה. עם קבלת הדיווח, צוות אגף גני הילדים בעיריית פתח תקוה יצרו קשר עם אלו שבאו במגע עם הגננת, לרבות עם הורי הילדים ואנשי הצוות בגן, והנחו אותם להיכנס לבידוד בייתי באופן מיידי. אנו מלווים את ההורים והצוות מרגע קבלת ההודעה ונציין כי בניגוד לשמועות, הגננת פעלה כנדרש כאשר התבשרה על מקרה ההדבקות בסניף "אושר עד", המקום בו היא שהתה בזמן המדובר. עם היוודע מקרה ההדבקות בסניף, הגננת פינתה עצמה באופן אחראי לבידוד ביתי ודיווחה על כך לגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות וברשות. עיריית פתח תקוה נמצאת בקשר רציף עם כל גורמי הבריאות ופועלת עימם בשיתוף פעולה מלא ומצוין

ראש העיר רמי גרינברג: "אנו נמצאים בזמן משבר, שבו אנחנו מתמודדים מול אויב בלתי נראה ועל כן רף הלחץ בהתאם. יחד עם זאת, אני מבקש מכולם לנהוג באחריות ולהימנע מהפצת שמועות אשר מתגלגלות כמו אש בשדה קוצים. הפצת השמועות בוודאי שאינה תורמת למצב ובעיקר מזיקה - למושאי השמועה ולנו כחברה. משרד הבריאות וגורמי העירייה עובדים סביב השעון בנושא זה ואני מבקש להישמע אך ורק להוראות הגורמים המוסמכים ולשמור על ההנחיות המיגוניות. רק כך נוכל לצלוח את המשבר בו אנו נמצאים ולהפחית את מקרי ההדבקות״.

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: