דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

המשטרה סגרה אולם אירועים בכפר קאסם שהפר את צו משרד הבריאות למניעת נגיף הקורונה

בסיום מבצע אכיפה והסברה בקרב בעלי בתי עסק בכפר קאסם, משטרת ישראל סגרה אולם אירועים באזור התעשייה בכפר קאסם שהפר את צו בריאות העם של משרד הבריאות למניעת הפצת נגיף הקורונה. צילום להמחשה.

פורסם בתאריך:


לאחר מספר ימים בהם ביצעו שוטרי משטרת ישראל מבצע הסברה בקרב בעלי בתי עסק במגזר הערבי בכלל ובעיר כפר קאסם בפרט, כחלק מפעולות ההסברה לצורך שמירה על בריאות הציבור מפני נגיף הקורונה, השבוע הגיעו שוטרים לאולם אירועים באזור התעשייה בכפר קאסם. עם הגעתם של השוטרים הם הבחינו כי באולם נכחו כ-300 אנשים וזאת בניגוד לצו בריאות העם.

השוטרים מצאו כי אולם האירועים פועל ללא רישיון עסק וללא אישורים מגורמי הרשויות. 

בעקבות כך פתחה משטרת ישראל בחקירה. כבר למחרת בוצע שימוע לבעל בית העסק על ידי מפקד תחנת המשטרה בעיר, בשל כך שהפר הוראה חוקית של הצו ועבירות נוספות . במהלך השימוע הוחלט ע"י מפקד תחנת המשטרה כי בית העסק ייסגר למשך 21 ימים ועד ליום 4.4.20. החקירה תימשך ברישוי עסקים של המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר: "במכלול השיקולים שנשקלו במהלך השימוע, גבר אינטרס השמירה על שלום הציבור ובריאותו על גבי חופש העיסוק ופגיעה בפרנסת בעל בית העסק. משטרת ישראל קוראת לבעלי בתי העסק להישמע להוראות משרד הבריאות על מנת שלא להוות סכנה לשלום הציבור ובריאותו ולא לאפשר התקהלות מעל המותר בצו משרד הבריאות.

אנו קוראים לציבור כולו ולבעלי העסקים בפרט, להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות כלשונם, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד המשך אכיפת החוק ושמירת הסדר בישראל, נמשיך לפעול לאכיפת הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, במרחב הציבורי, בבתי העסקים ובכל מקום אחר, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו."

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: