2 חולי קורונה במצב בינוני הועברו למחלקה הייעודית בבית חולים השרון בפתח תקווה
סך הכל מאושפזים במחלקה - 21 חולים. המחלקה מיועדת לקלוט עד 38 חולים.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
במהלך השבת הועברו למחלקה הייעודית לטיפול בחולי קורונה בבית חולים השרון - מרכז רפואי רבין, 3 חולים ביניהם זוג מעל גיל 80.
2 מהם במצב בינוני.
מצבם של שאר החולים במחלקה הוא קל, סך הכל מאושפזים במחלקה - 21 חולים.
המחלקה מיועדת לקלוט עד 38 חולים.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות