15 חולים בקורונה מאושפזים במחלקה הייעודית בבית חולים השרון בפתח תקווה
אתמול והלילה הועברו למחלקה 6 חולים חדשים במצב קל.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
לבית חולים השרון , מרכז רפואי רבין הועברו למחלקה הייעודית לטיפול בחולי קורונה 6 חולים חדשים בקורונה.
3 גברים צעירים במצב קל, בגילאי 41, 42, 38 אשר חזרו מחו"ל לאחרונה נקלטו במחלקה ולאחר מכן הועברו 2 נשים בגילאי 59, 66 שגם הן חזרו מחו"ל לאחרונה במצב קל.
הלילה (בין רביעי לחמישי) הועבר חולה נוסף בן 36 במצב קל.
סך הכל במחלקה הייעודית החדשה לחולי קורונה במרכז רפואי רבין , ביה"ח השרון מאושפזים 15 חולים.
במחלקה הייעודית ניתן לאשפז עד 38 חולים בבידוד.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות