30 תלמידי ישיבת כפר גנים יעשו "גשר" עד לחופשת פסח בבידוד
תלמידי ישיבת אמי"ת כפר גנים השתתפו בבר מצווה שנערכה באולם אירועים "אפ טאון" בעיר בזמן שנקבע כי חולת הקורונה מס' 47 שהתה שם. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך:
בתאריך 5/3/20 נערכה חגיגת בר מצווה של תלמיד ישיבת כפר גנים באולם אירועים "אפ טאון" ברחוב הרכבת 4 בפתח תקווה.
היות וחולת קורונה מס' 47 ביקרה באותו יום בחגיגה, 30 תלמידי כיתה ז' מישיבת כפר גנים שהשתתפו גם הם בחגיגה, התבקשו להיכנס לבידוד.
התלמידים קיבלו מכתב מהנהלת המוסד שלפיו נודע להם כי בבר המצווה שהתה חולת הקורונה ולכן על התלמידים שנכחו בישיבה להיכנס לבידוד של 14 יום מאותו תאריך.
מבית הספר נמסר: "כשלושים תלמידים בישיבת אמי"ת כפר גנים פת נכחו בבר מצווה ןיכנסו לבידוד. היועצת וההנהלה בקשר עם כל התלמידים."


תגובות