חולה קורונה בן 45 מאושפז בבילינסון
החולה הוא עובד מד"א כבן 45 שהגיע אתמול למיון עם חום . החולה אובחן כסובל מדלקת ריאות ולא ענה על הקריטריונים של חולה קורונה ולכן טופל במיון. 8 אנשי הצוות שהיו עימו במגע טרום ההבחנה נשלחו לבידוד.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
לבית חולים בילינסון הגיע אמש (ראשון) חולה בן 45 עצמאית עם מחלת חום.
לאחר בירור נמצא שהוא חולה עם וירוס קורונה וסובל מדלקת ריאות. מצבו יציב.
כיון שהחולה אינו עונה לקריטריונים כפי שהוגדרו של חולה קורונה, הוא טופל בשלב הראשוני ככל חולה רגיל המגיע למיון. אנשי צוות שהיו עימו במגע טרום האבחנה נשלחו לבידוד .
יש להדגיש כי במיון בבילינסון כל חולה זוכה לחדר אשפוז בודד .
החולה מאושפז במתחם מבודד בחדר בידוד תקני עם לחץ שלילי, המונע יציאת אויר מהחדר למחלקה ומטופל על ידי צוות מיומן וממוגן באופן מלא.
כל הצוותים המטפלים בחולה עברו הדרכה קפדנית באשר להתמגנותם ומלווים ע"י יחידת למניעת זיהומים וצוות משרד הבריאות .
במד"א אישרו שעובד שלהם אובחן כחולה בנגיף קורונה.
החולה שאושפז אתמול הוא החולה השני שמאושפז בבילינסון וחולה בקורונה.
בתאריך 4/3/220 דיווחנו על חולה נוסף שהגיע מאיטליה.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות