חולה הקורונה ה-22 ביקר במספר מקומות בפתח תקווה
לפי הוראת משרד הבריאות כל מי ששהה במקומות אלו באותן שעות וימים מתבקש להיכנס לבידוד.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
משרד הבריאות פרסם הבוקר (ראשון) הודעה שלפיה חולה מס' 22 גבר בן 50 מאזור המרכז שחזר מברצלונה ביקר בשני מקומות בפתח תקווה.
מי ששהה באותם מקומות ובימים ובשעות שצוינו בהודעת משרד הבריאות מתבקש להיכנס לבידוד ביתי, לפי הוראת משרד הבריאות וכן, לדווח על כך באתר משרד הבריאות.
הודעת משרד הבריאות:
"חולה מספר 22, גבר כבן חמישים מאזור המרכז, חזר בתאריך 1.3.2020 מברצלונה.
יצא לברצלונה ב-27.2 בטיסת אל על LY393 וחזר מברצלונה ב-1.3בטיסת אל על LY394.
להלן המקומות והתאריכים בהם נכח, המחייבים את האנשים שהיו בקרבתו להכנס לבידוד:
1. בתאריך 2.3 בין השעות:
10:30-11:00 סופר אלונית תחנת דלק דור אלון בכביש שש לכיוון צפון ליד מחלף בקה.
11:30-12:30 כרמיאל – ניחום אבלים רחוב אנקור 82.
12:30-13:30 כפר ירכא סופרמרקט מרקזה.
13:30-14:30 כפר ירכא מסעדת בורגר אנד סטייקס במרכז BIG.
19:30-19:35 קלפי מספר 97 ברחוב קפלן 42 פתח תקווה.
20:00-20:10 צ'יפ-מרקט ארלוזרוב 38 פתח תקווה.
2. בתאריך 3.3 בין השעות
18:00-19:00 בית רבקה מחלקה ג' חדר 4235.
החולה נמצא בבידוד ביתי החל מיום חמישי ה-5.3 בשעות הבוקר.
כל מי ששהה במקומות שצוינו לעיל בימים ובשעות המפורטים מעלה מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות: http://bit.ly/MOH-Corona או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400
אם במהלך הבידוד מופיעים תסמינים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.
להנחיות בדבר אופן בידוד ביתי יש להכנס לאתר משרד הבריאות:
או ביישומון (אפליקציה) coronApp
החקירה האפידימיולוגית ממשיכה, ובאם יתגלו פרטים נוספים, הם יפורסמו לציבור."
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות