דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

תלמידים שבביתם יש בן בית בבידוד, לא יגיעו למוסד החינוכי עד סיום תקופת הבידוד

פורסם בתאריך:    נכתב על ידי: אסף פרידור


עיריית פתח תקווה בשיתוף הנהגת ההורים העירונית החליטו לנקוט באמצעי נוסף כדי למנוע הידבקות מנגיף הקורונה - תלמידים שבביתם יש בן בית בבידוד, לא יגיעו למוסד החינוכי עד סיום תקופת הבידוד.

ההחלטה נובעת בין היתר מפניות רבות של הורים לילדים אשר חוששים לשלוח את ילדיהם לכיתות שבהם לומד תלמיד שאחד מבני משפחתו נמצא בבידוד.

בהודעה ששלחה יו"ר הנהגת ההורים העירונית אנה נבות להורי התלמידים נכתב:

"להורי תלמידי פתח תקווה - שלום רב,

על רקע הנחיות משרד החינוך, הבריאות והעירייה, בכל הקשור לנגיף הקורונה בישראל, יש להבהיר: אין מדובר בהיסטריה רגעית, אלא באחריות הורית וחברתית.

הערבות ההדדית לפיה אנו עובדים כל השנה תופסת כעת משנה תוקף, שכן, מדובר בבריאות ילדנו.

עפ"י ההמלצה העירונית, תלמידים שבביתם יש בן בית בבידוד, לא יגיעו למוסד החינוכי עד סיום תקופת הבידוד, ומנהלי בתי הספר הודרכו להקפיד לאכוף את הנחיה זו.

ההנחיה חשובה להגנה על הציבור כולו ובפרט על הצוותים החינוכיים והילדים שלנו.

שמענו על מקרים בהם בעקבות שמועות נפגעו תלמידים, שלכאורה בני ביתם לא נהגו בבידוד לפי ההוראות, וחלקם אף ספגו עלבונות.

אנא מכם הורים, נהגו באחריות וברגישות כדי לסייע בהסברה לילדים.

עדכנו את בתיה"ס וגני הילדים במידה ומי מבני המשפחה שב ארצה ממדינות המופיעות בהודעת משרד הבריאות."

תלמידים שבביתם יש בן - חדשות בפתח תקווה

נכתב על ידי

אסף פרידור

B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.

[email protected]

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: