דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

24 ילדים מקבוצת הכדורגל טרום א' של מכבי פ"ת ו-3 אנשי צוות התבקשו להיכנס לבידוד

השחקנים של מכבי (גילאי 11), ששבו מטורניר בברצלונה, קיבלו הנחיה ממשרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל להיכנס לבידוד.

פורסם בתאריך:    נכתב על ידי: אסף פרידור


24 ילדים המשחקים בקבוצת הכדורגל טרום א' (גילאי 11) של מכבי פ"ת ושלושה אנשי צוות התבקשו היום (חמישי) להיכנס לבידוד לאחר ששבו לפני עשרה ימים מטורניר בינ"ל בברצלונה.

24 הילדים ושלושה אנשי צוות ייכנסו לבידוד עד תחילת השבוע הבא, עד שיחלפו  14 יום ממועד החזרה לארץ

מנהל מחלקת הנוער, אופיר לוזון, והמנהל המקצועי של המחלקה, ליאור רדלר פרסמו הודעה שבה נכתב:

"בהנחיית משרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל. הקבוצות שחזרו מהטורניר בספרד יש להיכנס לבידוד בייתי של 14 יום מיום הנחיתה בארץ(24/2)  דהיינו ניתן לצאת מהבידוד ביום שני  9/3."

השחקנים הצעירים והמבטיחים יכולים להתנחם בטורניר מוצלח ובחוויה בלתי נשכחת שבסופו הגיעו לשלב רבע הגמר. הטורניר אורגן על ידי חברת סוקרסטארס הישראלית.

מכבי פ"ת התחילה את הטורניר ברגל ימין והביסה את  SC Jonquières הצרפתית בתוצאה 10:0. למחרת הקבוצה ניצחה את סוונסה Swansa  מווילס בתוצאה 5:2.

השחקנים הצעירים לא יכלו לברצלונה והפסידו 5:0, אך התאוששו וניצחו את cs  Acedemy מצרפת ועלו לרבע הגמר שם סיימו את דרכם בטורניר בהפסד 6:1 לאספניול הספרדית.

בטורניר כפי שניתן לראות בקטע הוידיאו השתתפו שתי נציגות ישראליות מכבי פ"ת ומכבי חיפה.




]

24 ילדים מקבוצת הכדורגל טרום - חדשות בפתח תקווה

נכתב על ידי

אסף פרידור

B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.

[email protected]

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: