תלמידים מפתח תקווה ששהו בדרבי הכדורגל בבלומפילד נכנסו לבידוד
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
2 תלמידים מבתי ספר בפתח תקווה ו-4 תלמידים מחטיבת יצחק שמיר התבקשו ע"י משרד הבריאות להיכנס לבידוד בשל נוכחותם במשחק הדרבי בין מכבי להפועל ת"א בתאריך 24/2/29 שנערך באצטדיון בלומפילד. באותו משחק נכח צעיר אשר עבד בחנות "הפיראט האדום" באור יהודה שאובחן לאחרונה כחולה בקורונה.
בתחילה 14 תלמידים מבתי ספר שונים בעיר התבקשו להיכנס לבידוד ולאחר מכן משרד הבריאות צמצם את ההנחיה ל-2 בלבד: תלמיד אחד בחטיבת אחד העם ותלמיד נוסף בחטיבת רמת ורבר.
היום (רביעי) פרסם משרד הבריאות הנחיה לכל מי שנכח בשער 8 במשחק הדרבי להיכנס לבידוד, בעקבות כך כאמור 2 תלמידים התבקשו ונכנסו לבידוד.
בהודעה שפרסם היום משרד הבריאות נכתב:
"לגבי המשחק בבלומפילד בתאריך ה24.2, להלן מקומות הישיבה אשר יושביהם נדרשים להכנס ל-14 ימי בידוד בבית מאז המשחק:
שער 7-8, גוש 425
בין השורות 43-49 כולל,
בכל השורות, בכיסאות 169-179 כולל.
שאר השוהים אינם נדרשים להכנס לבידוד."
מלשכת דובר העירייה נמסר: "בהמשך לעדכון הנחיות משרד הבריאות בנוגע לבלומפילד, פונו לבידוד - תלמיד אחד בחטיבת אחד העם ותלמיד נוסף בחטיבת רמת ורבר. מלבד אלו, לא נתקבלו הנחיות נוספות. גורמי החינוך בעיריית פתח תקוה עומדים בקשר ישיר עם הגורמים במשרד החינוך ובמשרד הבריאות ופועלים בהתאם להנחייתם.
4 התלמידים מחטיבת יצחק שמיר שהיו במשחק הכדורגל בשער 8 בבלומפילד, יישארו בבידוד עד יום ב'. מדובר בהחלטה אחראית שקיבלו הוריהם, למרות שעל פי הנחיית משרד הבריאות לא היה הכרח לכך."
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות