תקף אותה כשירדה מהאוטובוס, גנב לה את הסלולרי ונמלט
המשטרה עצרה חשוד מפתח תקווה בגין שוד טלפון נייד מאישה. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל ביום (שלישי) דיווח בגין שוד אישה בבני ברק.
ע"פ החשד, בעת שהאישה ירדה מאוטובוס, החשוד תקף אותה, שדד ממנה את הטלפון הנייד וברח מהמקום.
כוחות משטרה שהוזעקו למקום הגיעו במהירות וביצעו סריקות נרחבות שהובילו לאיתור החשוד במעשה ולמעצרו.
לבסוף אותר הטלפון הנייד והושב לבעליו.
החשוד, תושב פתח תקווה בן 34 הובא לחקירה בתחנת המשטרה. בסיום חקירתו נכלא.
היום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בת"א.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות