דיירים חושדים שבני נוער הציתו חדר אשפה בבניין באם המושבות הותיקה בפתח תקווה
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
אמש (מוצ"ש), בסביבות השעה חצות פרצה שריפה בחדר אשפה של בניין באם המושבות הותיקה. עשן כבד היתמר לקומות הגבוהות של הבניין.
השריפה כובתה ע"י מספר דיירים (בעזרת צינור הכיבוי של הבניין).
הדיירים דיווחו למשטרה לאחר הכיבוי.
בזמן שהלהבות השתוללו בחדר האשפה, נשמעו במקום הדי נפצים.
הדיירים חושדים בבני נוער שזרקו נפצים וכתוצאה מכך פרצה השריפה.
חשד הדיירים נובע בין היתר מכך שאחת מהדיירות ראתה באותו שבוע בשכונה סמוכה נער מטיל נפץ לתור פח אשפה.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות