גננת הוקלטה כשהיא מדברת בתקיפות לילדים, ההורים הגישו תלונה למשטרה
המקרה התגלה הודות להחלטת האמא של הילד להקליט את המתרחש בגן. אחת המטפלות לקחה את המכשיר הסלולרי של האם והחביאה אותו. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך:
בדיוק לפני שבוע פרסמנו כתבה על הגננת בגן העירוני שצעקה ואיימה על ילדים והיום מתגלה מקרה שני של מטפלת שדיברה בתקיפות כלפי ילד
יצויין כי הפעם מדובר בגן מעון פרטי ולא בגן עירוני כמו במקרה שלפני שבוע.
המקרה התגלה בזכות החלטתה של אחת האימהות להטמין את מכשיר הסלולארי שלה בתיק של הילד שלה ולהקליט את המתרחש.
הגננת הוקלטה כשהיא מנסה להרדים את הילד ואומרת לו: "תבכה, תבכה, לך לישון. אטרקציות בבית, לא פה. שימי ראש! קדימה. אטרקציות. את יכולה לבכות."
כשהאמא חזרה היא מגלה שלקחו לה את המכשיר סלולרי שהקליט מתוך התיק של הילד.
לפי הפרסום בערוץ 12, האמא ביקשה לחפש בתיקים של המטפלות, אחת המטפלות נכנסה לשירותים והוציאה את המכשיר מהתיק שלה. האמא מזהירה כי אפשר לאכן את המשכיר ולזהות את מיקומו ואז לפתע המכשיר התגלה.
האמא של הילד שספג את התנהגות הגננת מספרת: "אני לא שקטה, אני לא מספיקה לבכות, אני לא מתפקדת, אני סמכתי עליהם בעיניים עצומות, נתתי להם את הדבר הכי יקר.
הילד היה חוזר צמא רע, הוא היה חוזר כמו זומבי מתעורר בלילות בצרחות".
ההורים הגישו תלונה למשטרה והמשטרה פתחה בבדיקה.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "למרות שמדובר במעון פרטי, גורמי היחידה לפיקוח על המעונות מלווים את הנושא ונכון לעכשיו הוא נמצא בטיפול המשטרה.
בשנה האחרונה ראש העיר רמי גרינברג, פעל להקמת היחידה לפיקוח על המעונות (לידה עד 3), אשר במסגרת פעילותה מתבצעים ביקורי פתע וכן מנהלי המעונות מתבקשים להירשם במאגר הפיקוח העירוני ולמלא אחר הוראות החוק (שייכנס בספטמבר) להפעלת מעון פרטי.
בנוסף הרשות הצטרפה לפיילוט של משרד העבודה והרווחה להסמכת היחידה למפקחים מטעם המשרד, זאת לצד הקורסים שהרשות מאפשרת לצוות המעונות - להתנהלות בטוחה, עזרה ראשונה, אישורי משטרה וכו'. נציין כי היחידה עורכת מידי יום סיורים במעונות שונים בעיר ללא תיאום מראש מתוך מטרה לעמוד מקרוב אחר המתרחש במעון ולוודא כי מנהלי המעון פועלים כדי ליישם את הקריטריונים של משרד העבודה והרווחה בנושא."


תגובות