לאחר שלושה ימים בלבד: עו"ד אלון וולקוביצקי מפתח תקווה הודח מהאח הגדול
בהפקת התכנית טוענים כי עשה שימוש במידע מבחוץ, עדכן את הדיירים הוותיקים וכך פעל בניגוד לחוקי התכנית.
פורסם בתאריך:
בשבת האחרונה, דיווחנו על כך שעו"ד וולקוביצקי מפתח תקווה נכנס לבית האח הגדול.
היום (שלישי) לאחר שלושה ימים בלבד, וולקוביצקי נקרא לחדר האח הגדול שבו הוסבר לו כי עבר על חוקי התכנית.
בהפקת התכנית החליטו להוציא את וולקוביצקי, לאחר שמאז כניסתו לבית עשה מספר פעמים שימוש במידע מבחוץ, ובכך עבר על חוקי התוכנית. על פי חוקים אלו, על הדיירים שנכנסים בכניסה השנייה חל איסור מוחלט לעדכן את הדיירים הוותיקים במידע מבחוץ.
עוד טוענים בהפקה כי מאז כניסתו וולקוביצקי נקרא לחדר האח הגדול והוזהר כי זו עבירה חמורה על חוקי הבית והיום כשעשה זאת שוב, לא נותרה ברירה וההפקה הודיעה לו על צאתו מבית האח הגדול.


תגובות