בוצעו ניתוקי חשמל ומים ל- 8 דירות במרכז פתח תקווה
8 הדירות מכילות 26 יחידות דיור.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
בהמשך למאבק הרשות בבנייה הבלתי חוקית ובפיצולי הדירות, נערך אמש (שני) מבצע במרכז העיר בשיתוף היחידה לפיקוח על הבנייה, השיטור העירוני, משטרת פ"ת ומינהלת מרכז העיר.
במבצע בוצעו ניתוקי חשמל ומים ל - 8 דירות במרכז העיר, אשר מכילות 26 יחידות דיור.
בהמשך יוגשו כתבי אישום נגד בעלי הדירות.
ראש העיר רמי גרינברג: "עם כניסתי לתפקיד, תופעת פיצולי הדירות מטופלת ביתר שאת, בפרט במרכז העיר שבו היא נפוצה יותר. בחלק מהדירות קיימים חיבורים פיראטיים לתשתיות, מה שמציב את הדיירים בדירה ובבניין בסיכון ממשי. אנחנו נמשיך לפעול בנושא זה ככל שידרש על מנת למנוע את הסכנות ולשמור על חיי התושבים."
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות