דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

2 כלבים ננעלו ברכב בכניסה למחנה סירקין בפתח תקווה

הכלבים שננעלו בשגגה, חולצו ע"י מתנדבי ארגון "ידידים".

פורסם בתאריך:


הבוקר (שלישי) בשעה 10:50 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני כלבים שננעלו ברכב בשגגה לעיני בעליהם בכניסה למחנה סירקין בפתח תקווה.

שמריה אבא שאול, סג"מ סניף פתח תקווה, שפטיה אשר, סג"מ סניף בני ברק, ושאלתיאל קהלת, חיימאל מגרה ושניר חלבי, כונני סניף פתח תקווה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם חילצו את הכלבים בשלום ומבלי לגרום כל נזק לרכב.

שמריה סיפר: "הגעתי במהירות למקום והצטרפתי לשניר וחיימאל שהחלו כבר בפעולות הפתיחה. הכלבים ברכב היו רגועים והביטו בעיניים גדולות על פעולות הפתיחה. אחרי דקה פתחנו את הרכב והוצאנו את הכלבים. הבעלים של הכלבים הודה לנו מאוד ועוברים ושבים נדהמו לראות כיצד פתחנו את הרכב בצורה מקצועית, יעילה ונקייה. הבעלים ואזרח נוסף שהיה נוכח במקום אמרו לנו שהם מצטרפים לארגון ידידים".

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: