המוקד העירוני בפתח תקווה יקבל פניות באמצעות ה- WhatsApp
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
במסגרת הרחבת שירותי המוקד העירוני ומתן שירות זמין ונוח לתושבים, ניתן יהיה החל מיום שני ה-10.2 לשלוח הודעות למוקד העירוני באמצעות וואטסאפ למספר הטלפון:
050-6106106 ולצרף את פרטי התלונה, פרטי המתלונן ותמונה במידה ואפשר.
במסגרת שיפור השירות לתושב/ת כל פניה למוקד תזכה לתשובה מהמחלקה המטפלת ישירות לתושב המתלונן עם העתק למוקד העירוני. תגובת המחלקה צריכה להיות ברורה ומכבדת. בנוסף לתשובה יתלווה קישור אוטומטי לשאלון שביעות רצון של התושב מהטיפול בפנייה.
ראש העיר רמי גרינברג "עם כניסתי לתפקיד הכרזתי כי השירות לתושב, הזמינות והנגישות שלי ושל עובדי הרשות הם בין הדברים המרכזיים והחשובים לי ביותר. הקשר עם התושבים והמענה המהיר הם חלק מהשירות אותו התושב מצפה לקבל ולנו כרשות מקומית, חשוב לספק. המוקד העירוני 106 מספק מענה למאות פניות ביום, ושומר כל העת על חדשנות ורלוונטיות".
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות