בן 15 נהג במשאית של אביו
החשוד הצעיר מכפר קאסם השכנה נעצר כשהוא נוהג במשאית שרישונה פג ב-2015
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
משטרת ישראל עצרה קטין בן 15 לאחר שנתפס נוהג במשאית במשקל של 34 טון השייכת לאביו ובאין רישיון למשאית שפקע בשנת 2015. החשוד הקטין נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה
במהלך פעילות מבצעית ממוקדת נגד עבירות התנועה בכפר קאסם, שוטרים הבחינו בנהג משאית והוא עוכב לבדיקה שגרתית. במהלך הבדיקה השוטרים גילו כי מדובר בקטין בן 15 מכפר קאסם, שנוהג ללא חגורת בטיחות, מבלי שהוציא מימיו רישיון נהיגה ונהג במשאית שרישיונה פג עוד בשנת 2015. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה הוא שוחרר בתנאים מגבילים ואף בוצע לו שימוע. המשאית הושבתה למשך 30 ימים.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות