בדיקות המעבדה של הילדה בת ה-9, שאושפזה אמש בבידוד במרכז שניידר לרפואת ילדים עקב חשד לנגיף הקורונה, חזרו היום (4/2/20) והעלו כי לא מדובר בנגיף הקורונה.

לפיכך הילדה תצא מבידוד ובית החולים חוזר לשגרה.

כזכור אתמול דיווחנו על ילדה ישראלית בת 9, המתגוררת עם הוריה בסין, שהתה בחמשת הימים האחרונים בויאטנאם ושבה לארץ ביום ראשון והגיעה אתמול אחר הצהריים למחלקה לרפואה דחופה (מיון) במרכז שניידר, כשהיא סובלת מחום גבוה ועונה על הקריטריונים של חשד לנגיף הקורונה. 

כאמור, היום ניתן לקבוע כי הוסר החשש והילדה לא נגועה בנגיף הקורונה.


כפי שדיווחנו, בבית חולים בילינסון גם כן, אין חשד לחולה הנגוע בנגיף.