בילינסון: בביה"ח אין חשד להידבקות חולה בנגיף הקורונה
כפי שדיווחנו אמש, בבית חולים שניידר עדיין מאושפזת ילדה בת 9 אשר סובלת מחום גבוה ועונה על הקריטריונים של חשד לנגיף הקורונה. נעקוב ונעדכן בהתפתחויות.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
אתמול (שני) נפוצו בעיר שמועות כי בנוסף לבית חולים שניידר, בבית חולים בילינסון קיים חשד לחולה הנגוע בנגיף הקורונה.
בבילינסון הוציאו אמש (שני) הודעה בתיאום עם משרד הבריאות שמפריכה את השמועות: "למרות השמועות, חסרות הבסיס, המחלקה לרפואה דחופה בבילינסון פועלת כרגיל. אין בבית החולים כעת חולה חשוד בקורונה."
בבית חולים שניידר עדיין לא התקבלו התוצאות לגבי מצבה של הילדה שקיים לגביה חשד להידבקות בנגיף.
אתמול דיווחנו על ילדה ישראלית בת 9, המתגוררת עם הוריה בסין, שהתה בחמשת הימים האחרונים בויאטנם ושבה לארץ אתמול, שהגיעה אתמול אחר הצהריים למחלקה לרפואה דחופה (מיון) במרכז שניידר, כשהיא סובלת מחום גבוה ועונה על הקריטריונים של חשד לנגיף הקורונה.
הילדה נמצאת בבידוד מרגע ההגעה לבית החולים ותישאר לאשפוז עד לקבלת תשובות המעבדה.
ממרכז שניידר נמסר כי הוא ערוך ומוכן למתן מענה בתרחיש זה ותירגל תרחישים כאלו בעבר.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות