תושבי שכונות כפר אברהם חן הצפון התלוננו על סוטה וביצוע מעשים מגונים
המשטרה הגבירה עירנות. העירייה התקינה מצלמות.
פורסם בתאריך:
תושבי שכונות כפר אברהם וחן הצפון מתלוננים לאחרונה על תופעה של מעשים מגונים בשכונה. מסתבר כי באזור נמצאת גינה ציבורית ומעבר תת קרקעי לחציה של הכביש המהווים כר פורה לסוטים.
מדובר בעיקר על רחובות אלטרמן ושמואל הנגיד.
ההורים חוששים לילדיהם, אחד התושבים בשכונה סיפר על מקרה שהתרחש ביום שישי:
"ביום שישי בשעה אחת בצהריים, בגינה הצמודה למתנ"ס בשמואל הנגיד, גם ילדינו נפגשו עם אדם שהוריד את מכנסיו מולם ואף ניסה לגעת בהם. ב"ה שהצרחות שלהם הניסו אותו. המשטרה בתמונה, כמובן.
א. אין ביטחון בשכונה באף שעה ובאף מקום. שימרו על ילדיכם, שלא ילכו לבד- לא בנים ולא בנות.
ב. יש יותר מידי דיווחים על עבירות מסוגים שונים, בעיקר עבירות מין - בילדים ומבוגרים כאחד בשכונה. מדובר באנשים שונים!! עושה רושם שהמון פושעים מגיעים לשכונה וכאן נח להם יותר לפגוע.
חייבים להתאגד ולהפוך עולמות כדי שהמקרים האלו לא יחזרו חו"ח. אנחנו חייבים לדרוש שהביטחון יחזור לשכונה שלנו. אנחנו יודעים שנערכה ישיבה עם ראש העיר בנושא, אבל הפשיעה לא נעצרה. אין זמן לחכות עד שראש העיר יקח את האחריות בנושא מתישהו. עלול לקרות אסון חו"ח. חייבים לטפל בנושא עוד היום!"
יש לציין כי העירייה החלה בהתקנת מצלמות במעבר התת קרקעי ובאזור, מצלמות המחוברות למוקד העירוני ולמשטרה. תהליך התקנת המצלמות צפוי להסתיים במהלך שבוע הבא.
בעירייה אומרים כהתקנת המצלמות הייתה מתוכננת ומתוקצבת עוד לפני התלונות על האירועים.
ביום שני האחרון דיווחנו על אלמוני שנעצר לאחר שחשף את איבר מינו לפני קבוצת ילדות בפארק ע"ש אוחיון.
מדוברות העירייה נמסר: "מכיוון שהגיעו מספר חשדות אשר הטיפול בהם באחריות המשטרה, ביצענו מספר פעולות: זירזנו את התקנת המצלמות במעבר התת קרקעי, באיזור השצ"פ והמתנ"ס, ביצענו סיורים יזומים (סיירת אופנועים, קב"ט) ופעולות נוספות."


תגובות