נגנבו למעלה מ-15 זוגות אופניים חשמלים של תלמידי תיכון בן גוריון בפתח תקווה
מעניין בתיכון בן גוריון ולא רק הלימודים. אתמול נעצר חשוד במעורבות בגניבת האופניים. שיטת הפעולה: חברי הכנופייה מנסרים עם דיסק את המנעול ונמלטים עם האופניים. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
מזה מספר שבועות שתלמידי תיכון בית גוריון בשכונת כפר גנים ג' מתלוננים על גניבות של אופניים חשמליים.
בתקופה זו נגנבו יותר מ-15 זוגות אופניים חשמליים, כשמתוכם נגנבו 3 זוגות אופניים נגנבו אתמול.
אתמול (שלישי) המשטרה עצרה חשוד במעורבות בגניבות ומצאה ברשותו כלי פריצה.
ההשערה העולה במסדרונות בית הספר היא כי מדובר בכנופיה של רעולי פנים שמנסרים את מנעול האופניים עם דיסק ונמלטים כשהם רוכבים על האופניים.
מנהלת הבית ספר הגב' מיכל אפרתי שלחה הודעה להורים שבה נכתב:
הורים ותלמידים יקרים ,
בשבועות האחרונים פעלה באזור חולייה שגנבה במקום אופניים חשמליים. לשמחתי , בזכות תושייתם של התלמידים , נתפס היום הגנב.
אני פונה ומבקשת מכל מי שנגנב לו כלי רכב להגיע עוד היום למשטרה ולהגיש תלונה.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "מוקדם יותר היום (שלישי 14/1) צוות השיטור העירוני עצר חשוד בהחזקת כלי פריצה ומעורבות בגניבות רבות של אופניים חשמליים מבית ספר בן גוריון.
קב"ט ומנהלת בית הספר עודכנו וכן תוגש תלונה בנושא. נציין כי הרשות מפעילה 24 סיירי ביטחון רכובים על אופנועים אשר מסיירים לאורך שעות היום בין מוסדות החינוך בעיר וזאת לצד פעילות השיטור העירוני בכל שעות היממה. לצד פעילות השיטור העירוני, במקרי גניבות ומעשה פשיעה יש לפנות אל המשטרה בזמן אמת".
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות