מה היה בדיסק הקשיח של גזברית עיריית פתח תקווה - פריצה למשרדי גזברית העירייה
סיכול ממוקד לגזברית העירייה. פריצה בה נגנב הדיסק הקשיח של מחשב הגזברית, תיקים ומסמכים חשובים. המשטרה בודקת מספר כיווני חקירה.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
אירוע חריג אירע בלילה שבין יום שלישי ליום רביעי בעיריית פתח תקווה.
משרדה של הגב' חנה גולדשטיין גזברית עיריית פתח תקוה, נפרץ.
המחשב שבמשרדה של גולדשטיין פורק והוצא ממנו הדיסק קשיח.
הוגשה תלונה במשטרה.
מדוברות העירייה נמסר:
"משרדה של גזברית העירייה נפרץ והנושא בבדיקה.
הוגשה תלונה למשטרה ואנו ממתינים לממצאי המשטרה."
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות