דלג לתוכן העמוד דלג לחיפוש באתר דלג לתפריט האתר

לפרסום חייגו: 03-9290020

חדשות בפתח תקווה

מידע אקטואלי על כל מה שמתרחש במלאבס, העיר הישנה ובפתח תקוה העיר החדשה.

נהגת התלוננה: "נהג המשאית השליך כוס חד פעמית על הרכב שלי"

מהומה נוצרה ברח' גליס באזור התעשייה סגולה בעקבות נהג משאית שהחליט להשליך את כוס חד פעמית ריקה לרכב שמלפניו בהמתנה לרמזור.

פורסם בתאריך:


מהומה אירעה ברח' בן ציון גליס באזור תעשייה סגולה בצומת הרחובות בן ציון גליס ורחוב פינטו. בזמן ההמתנה לרמזור, בנתיב הפונה שמאלה לרח' פינטו, נהג משאית השליך כוס שתיה חד פעמית אשר פגעה בשמשה של הרכב שמלפניו.

נהגת הרכב שבה פגעה הכוס, נבהלה, יצאה מהמכונית וכעסה על נהג המשאית שהשליך את הכוס.
הרמזור התחלף ונהג המשאית התעצבן והאיץ בה לנסוע. 

מדובר במשאית שהובילה מוצרי תאורה לאחת מהחנויות במתחמי הקניות באזור.
נהג המשאית סירב לשוחח איתנו והטיח בנו קללות.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: