200 ליטר של חומר מסוכן נשפכו מחבית בצומת סגולה
התנועה באזור נחסמה חלקית, אין כניסה לרחוב ספיר.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
5 צוותי כיבוי ויחידת החומ"ס (חומרים מסוכנים) המחוזית פועלים באירוע של חומר מסוכן בכמות של 200 ליטר אשר נשפך מחבית שנפלה מרכב על הכביש בפינת רחוב בן ציון גליס וספיר סמוך לצומת סגולה.
החומר שנשפך הוא חומר קוטל עשבים ולוחמי האש בשיתוף עם המשטרה בודדו את האזור שבו השפך, על השפך שפכו חול וכרגע מתבצעות פעולות ניטור באזור. כרגע התנועה חסומה חלקית בצומת.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות