"אם יגאל עמיר הגיע לרבין, אני אגיע לשוטר שהרג את האתיופי"
כך איים חשוד בן 38 מפתח תקווה כשהתקשר למוקד 100. צילום להמחשה.
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
פעילות מבצעית- חקירתית של משטרת ישראל הובילה אתמול למעצר חשוד בן 38 תושב באר שבע המתגורר בפתח תקווה, שהתקשר למוקד 100 ואיים "אם יגאל עמיר הגיע לרבין והרג אותו, אני אגיע לשוטר שהרג את האתיופי, אני אגיע אליו ואהרוג אותו".
מיד לאחר קבלת השיחה, נפתחה חקירה לאיתור המטלפן, ובפעילות מבצעית-חקירתית הוא אותר בתחנה המרכזית בתל אביב.
החשוד הובא לחקירה בחשד לעבירת איומים, והיום סמוך לשעה 13:30 יובא לדיון בעניינו בבימ"ש השלום בפ"ת, שם יוגש נגדו בנוהל מקוצר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות