החל מחודש ינואר: יריד אמנים ויוצרים במדרחוב ההגנה
יוצרים ובעלי עסקים קטנים מוזמנים להציג את עבודותיהם
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
החל מחודש ינואר יפתח מידי יום שישי "יריד מדרחוב" בו אמנים יוצרים, בעלי משתלות, מגדלי ואו משווקי פרחים, בעלי אוספי וינטג' ואמני רחוב יוזמנו להציג את מרכולתם או עיסוקם לציבור הרחב בימי שישי, כל זאת ללא עלות.
היריד יתקיים במסגרת מדיניות ראש העיר רמי גרינברג לקדם את מרכז העיר ולפתח אותו.
ראש העירייה רמי גרינברג: "מיום כניסתי לתפקיד שמתי לנגד עיניי את פיתוח מרכז העיר כיעד מרכזי וחשוב, וקיום היריד דווקא במרכז העיר - במדרחוב ההגנה, הוא חלק מקידום מרכז העיר ופיתוחו. מרכז העיר הוותיק אשר שנים לא זכה לטיפול ראוי עובר עכשיו שינוי הן מבחינת תשתיות והן מבחינה תרבותית וקהילתית. אני מאמין כי קיום היריד מידיי יום שישי יתרום לשגשוג מרכז העיר, יגביר את התנועה במרכז העיר ויטיב עם הסוחרים ועם התושבים".
קול קורא שמתפרסם בימים אלה קורא לאמנים ובעלי עסקים קטנים להצטרף ליריד, לפי תהליך מסודר, ברישום מראש על בסיס מקום פנוי וללא דמי השתתפות!
קידום הפרויקט באמצעות מינהלת מרכז העיר.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות