ירד להם מהאסימון
העירייה הסירה את הטלפונים הציבוריים שהוצבו ברחבי העיר
פורסם בתאריך: נכתב על ידי:
העירייה הסירה עשרות טלפונים ציבוריים שהוצבו על המדרכות ברחבי העיר.
בפוסט שפרסם ראש העירייה רמי גרינברג נכתב: "עשרות טלפונים ציבוריים שהיו תקועים במדרכות ברחבי העיר והפכו למפגע חזותי ותנועתי, הוסרו ע"י העירייה."
בין הטלפונים שהוסרו גם התאים האדומים בסגנון לונדון שהוצבו בין היתר ברחוב חיים עוזר.
נכתב על ידי
אסף פרידור
B.A בממשל, המרכז הבינתחומי בהרצליה. M.A במדיניות ציבורית אוניברסיטת תל אביב. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח: שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף הציבור.


תגובות